Panda voor Patricia


Eindelijk kan ik dit kaartje laten zien! Ik heb deze al een tijdje geleden gemaakt en gegeven aan een hele goeie vriendin die jarig is geweest. Ze is helemaal dol van Panda's dus ik MOEST wel vals spelen en de Panda mal lenen van kantoor ;)

Ik heb de volgende Marianne Design materialen gebruikt voor deze 13 x 15cm kaart:
- PK9132 Paper bloc La Provence
- COL1334 Collectable Love
- COL1409 Collectable Eline's Panda
- CR1359 Craftable Basic Passe-Partouts Squares
- CR1360 Craftable Basic Passe-Partouts Circles
- LR0411 Creatable Label hearts
- PL3504 Project NL Chipboard Individu, tekst 'Hallo Daar' 

Op Instagram zie je veel hippe kaarten met de mooiste Distress achtergronden voorbij komen. Ik raak dan helemaal geïnspireerd en bij deze kaart wilde ik ook eens proberen een mooi verloop in een achtergrond te maken. Ik vind pittig paars wel passen bij de Panda. Dus ik heb mijn Distress inktjes Seedless preserves, Milled Lavender en Shaded Lilac gebruikt. In die volgorde.


Eerst heb ik uit goed blending papier een vierkant gestanst. Seedless Preserves is onderaan wat dikker tot ongeveer halverwege het midden wat lichter erop gezet. Toen heb ik met dezelfde blending tool Milled Lavender vanuit het midden erop gezet om het paars te laten vervagen naar boven. Als laatste met Shaded Lilac onderaan het verloop nog wat donkerder gemaakt. Door Shaded Lilac te gebruiken op Seedless Preserves krijg je zo een mooie donkere Lavendel paars. Lekker spelen, mixen en blenden dus!


De Panda erop met pittige roze voetjes en wat witte accenten op z'n koppie. Daarna het kaartje opgemaakt met design papier en de label met het hart. De chipboard teksten uit de Project NL serie zijn ook superleuk om op een kaart te verwerken. Je kunt ze heel makkelijk bewerken met wat inkt of markers. Ik heb deze keer mijn meest pittige roze Copic marker gebruikt. Alle onderdelen zijn hier en daar met wat 2mm 3D foam opgeplakt voor wat diepte in de kaart. Als laatste nog wat dromerige kleurtjes sequins erop geplakt.

Patricia was erg blij met haar Panda-kaart. Deze komt te staan tussen haar verzameling. Een ereplekje!


Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten