Zonnebloemen


Ik moest een keer een gehaast verjaardagskaartje maken en ik had het idee om iets met Distress Ink achtergrondjes te doen en de Zonnebloemen stempel (TC0836) van Marianne Design erop te gebruiken. Zelf vind ik het niet helemaal goed gelukt. Ik had wat anders in mijn hoofd. Iets wat veel frisser moest zijn. En ik wilde iets doen met embosspoeder en een techniekje met de Distress Ink. Ik wist alleen niet precies wat en ik had me niet genoeg verdiept in de mogelijkheden of genoeg tijd om te experimenten. Dus dit is het kaartje geworden. Wel zelfgemaakt dus hoort hij in het rijtje thuis.....

....maar ik ga nog wel een keer voor de herkansing om te spelen met achtergronden van Distress Ink en de zonnebloemen. Dit moet nog beter kunnen!


Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten