Opa's Whisky label



De Opa van Erik heeft de respectabele leeftijd van 88 gevierd. Opa houdt wel van een lekkere borrel, glaasje wijn of een glaasje Whisky. Erik heeft een Whisky gevonden die Opa wel lekker zou vinden en ik heb in de stijl van de fles een cadeaulabel erbij gemaakt.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- CR1353 Craftable Basic Label XL
- CR1371 Craftable Laurel with heart
- CR1391 Craftable Basic Ticket
- LR0434 Creatable Barrel
- COL1418 Collectable Elegant Numbers
- PK9142 Paper bloc Après Ski (houtmotief)
- CS0937 Clearstamp background Anja's Dots
- CA3126 Goudkarton
- Papicolor Kraft papier zwart en oranje
- Hero Arts Unicorn witte inkt
- Archival Zwarte inkt
- Distress ink Vintage Photo
- Goudwax
- Jute touw


Ik heb op het zwarte kraftpapier met witte inkt de stippels gestempeld. Verder alle lagen opgebouwd met 1mm foam. De tonnen zijn gestanst uit het houtmotief van het Winterse blocje Après ski, wat bewerkt met Distress ink en een beetje krom gebogen. Deze heb ik vast gemaakt met 3D-kit zodat ze mooi rond op het label blijven. De gouden kleur van de Whisky en de tekst op de fles komen terug op de cadeaulabel. De rand van de grote label en de mini-label met 88 heb ik daarom wat bewerkt met een beetje goudwax naast de lauwerkrans uit het goudkarton.


Ik heb de label aan de fles vast gemaakt met een stuk ruw jute touw. Opa vond het een prachtig kado ;)

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten