Papa 70 jaar


Mijn vader is 70 geworden dit jaar. Dus moest er een extra feestelijk kaartje komen. Hij woont in Thailand (daar is hij enige jaren geleden naartoe geëmigreerd) dus kreeg ik het idee om een lekker exotisch kleurenpalet te kiezen voor zijn kaart. De warme roze groene kleuren van het blocje Indian Summer passen perfect. Aangevuld met okergeel krijg je dan kleuren die in Thailand heel gebruikelijk zijn.

Dit heb ik gebruikt voor de 15x15cm kaart
- PK9076 Paper pad 'Indian Summer'
- CA3111 Numbers L
- CA3121 Glitterpapier goud
- CR1356 Craftables Flower set Fancy
- CR1357 Craftables Flower set Funky
- CR1358 Craftables Flower set Sweet
- LR0330 Creatables Deux Chevaux
- LR0340 Creatables Letter Garland
- COL1385 Collectable Eline's Schaapje
- COL1422 Collectable Eline's Baby Animals
- Verschillende kleuren Papicolor papier


Eerst een basis kaart van donkerroze met een stuk design papier erop. Daarna met de plastic nummers uit geel en goud glitter papier de 7 en de 0 overgetrokken en uitgeknipt. En toen heb ik uit design papier van het blocje en verschillende vrolijke kleurtjes papicolor papier allemaal onderdelen van de bloemetjes uitgestanst. En die vanachter de 70 tevoorschijn laten komen. De lettertjes heb ik met wat 3D kit over de 70 geplakt (hierbij heb ik wel flink zitten knoeien...ik vind het zulk handig spul maar ik werk te chaotisch om het netjes te houden haha). Mijn vader heeft toen hij in Nederland woonde nog een tijdje een lelijk eendje gehad als zijn auto, dus ik vond het wel toepasselijk die weer terug te laten komen rijden uit Nederland. De wolkjes heb ik gemaakt van de baby schaap en het grote schaapje van Eline uit de Collectable serie.


Samen met Vera heb ik nog als kadootje een sleutelhanger gemaakt van haar handje (die laat ik binnenkort op mijn blog zien). Die hebben we ook feestelijk ingepakt in stijl van de kaart. Alles is daarna met nog allerlei andere goodies en spulletjes die mijn vader nodig had in een doosje naar Thailand gestuurd.



Winnie

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd Winnie, wel jammer dat je zo'n leeftijd niet samen met hem kan vieren.
    Zag de kaart en dacht bijzondere kleuren bij de hoofdtekst maar het verhaal lezende snapte ik het wel. Supr vrolijk al deze mooie kleuren. ik hou ervan!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen